Du får aldrig en EKSTRA chance for at gøre et godt førstehåndsindtryk, derfor handler det om at være velforberedt og klar til det første møde.

Splash

Vores kunder

Vores kunder er vores bedste anbefaling. Derfor lader vi dem få ordet her, så de kan dele deres erfaringer med samarbejdet med Assurance Partner A/S med jer.  

Nordicom A/S

At skabe et samlet overblik over de forskellige ejendommes forsikringsbehov og løsninger er en stor udfordring, især når man ejer og administrerer mange ejendomme. Ofte vil der også køre forsikringssager på flere af ejendommene, hvilket ikke gør overblikket lettere.

Hvis jeg med få ord skal beskrive, hvorfor Nordicom efter 16 år fortsat har stor glæde af samarbejdet med Assurance Partner, er det, at de giver os et fantastisk overblik og en upåklagelig service, fortæller administrerende direktør Ole Steensbro, og han fortsætter: Det gode overblik skaber de for os via deres online kundesystem – AP Online, hvor vi til enhver tid kan se de forskellige forsikringsløsninger for de enkelte ejendomme samt hvilke skader som er udestående og hvilke som er løst.

Den gode service oplever alle vores medarbejdere i deres kontakt med Assurance Partner. Faktisk var jeg på et tidspunkt overbevidst om, at Nordicom var deres eneste kunde, fordi det serviceniveau de leverede, var på så højt et plan, at de umuligt havde tid til andre kunder. Det var naturligvis langt fra tilfældet, men Assurance Partner reagerer bare hurtigt og deres faglige niveau er meget højt. Man får altid klar besked, og de formår at forenkle noget komplicereret, og gøre det let forståeligt for alle.

Jeg bliver løbende kontaktet af store, udenlandske mæglere, som ønsker at mødes omkring et fremtidigt samarbejde. Jeg har dog aldrig følt mig fristet til at tage et sådant møde. Vi bliver behandlet godt hos Assurance Partner og de har styr på tingene. Vi føler ganske enkelt at vi får markedets bedste rådgivning.

Nordicom A/S
Administrerende direktør Ole Steensbro

Realestate Development A/S

Vi har ofte oplevet at samme forsikring, hos forskellige forsikringsselskaber, er pakket ind i forskellige betingelser, krav og vilkår, hvilket vanskeliggør en direkte sammenligning af de indhentede tilbud.

Med andre ord er det meget svært at gennemskue markedet for ejendomsforsikringer uden at have en specialiseret viden, fortæller direktør Gunnar Christian Kristensen, og fortsætter: Da vi i 1997 havde erhvervet en række ejendomme og derfor havde behov for at forsikre disse, var vi ikke i tvivl om, at vi havde behov for en forsikringsmægler, og gerne én som havde specialiseret sig i ejendomsbranchen. Vi kom i kontakt med Niels Ole Sloth, og har siden arbejdet tæt sammen med Assurance Partner.

Sagen er ganske enkel. Vi har behov for en proaktiv og kvalificeret rådgiver, som tænker i vores behov, og som hjælper os med at forhandle forsikringsselskabernes øgede krav ned. I forbindelse med skader og skadesbehandling har vi behov for en person, som styrer hele processen for os, og som sikrer os, at vi ”får” det, som vi har krav på. Det får vi gennem samarbejdet med Assurance Partner!

Vi er utrolig glade for samarbejdet med Assurance Partner, som bygger på en gensidig respekt og tillid. Og da jeg i 2009 startede mit eget selskab, var jeg ikke i tvivl om at forsikringsmægleren skulle følge med over i det ny regi. 

Realestate Development A/S
Administrerende direktør Gunnar Christian Kristensen

Tilmeld dig vores nyhedsbrev