Bestilling af ansvarsprogram Bestilling af ansvarsprogram Udfyld og udskriv bestillingsformularen og send den til Assurance Partner. I løbet af 3 dage efter modtagelsen sender vi følgende: Foreningens forsikringscertifikat Faktura for perioden frem til førstkommende 1. januar Foreningens navn Foreningens adresse Postnummer/by Kontaktperson Kontaktpersonens adresse i forening Kontaktpersonens telefon Kontaktpersonens email Evt. anden betalingsadresse Antal boliger i foreningen På bestyrelsens vegne erklærer undertegnede, at bestyrelsen ikke har kendskab til krav eller forhold, der vil være omfattet af dækninger under den kollektive bestyrelses- ansvars- retshjælp- og underslæbsforsikring hos HDI Danmark. ___________________________________________ Dato & bestyrelsens underskrift: Udskriv dette dokument, underskriv det, og send det til Assurance Partner – gerne pr. mail til info@assurancepartner.dk. Har du ikke mulighed for at udskrive, beder vi dig venligst kontakte os direkte! Tilmeld dig vores nyhedsbrev