Du får aldrig en EKSTRA chance for at gøre et godt førstehåndsindtryk, derfor handler det om at være velforberedt og klar til det første møde.

Du får aldrig en EKSTRA chance for at gøre et godt førstehåndsindtryk, derfor handler det om at være velforberedt og klar til det første møde.
Vores kunder er vores bedste anbefaling. Derfor lader vi dem få ordet her, så de kan dele deres erfaringer med samarbejdet med Assurance Partner A/S med jer. Et langt samarbejde gennem rigtig mange år giver mange fordele og sparer tid. Tæt dialog har været en af de afgørende faktorer for successen og har givet Assurance Partner en god forståelse for hvem vi er … Det fine ved at have arbejdet sammen med Assurance Partner gennem mange år er, at vi efterhånden kender hinanden så godt, at de stort set har udfyldt papirerne, før vi ringer ind. Det kan sammenlignes med et gammelt ægteskab, hvor man nærmest kan færdiggøre hinandens sætninger, griner Søren Mannicke og fortsætter: Nej, spøg til side, vi har opbygget et fantastisk samarbejde med Assurance Partner og det er kun blevet bedre gennem årene. Tæt dialog er en af årsagerne bag succesen. Assurance Partner kender os, vores ejendom og dennes historik så godt, at der er mange ting, som er indforstået, som ikke behøves at blive sagt eller husket på i processen omkring skadesarbejde. Hvor vi tidligere skulle bruge tid på papirarbejde ved skadesanmeldelser, så kan det hele idag foregå over telefonen. Det er en stor lettelse i arbejdet for vores gårdmænd. Vi er i professionelle hænder hos Assurance Partner. De altid nemme at få fat på, forstående og lydhøre over for vores ønsker og behov. Vi er slet ikke i tvivl om, at Assurance Partner kun gør det som er bedst for os og vores ejendom. Trods et årelangt samarbejde føler vi aldrig, at serviceniveauet er faldet. Kender Assurance Partner ikke umiddelbart svaret på et spørgsmål, tager de sig stadigvæk tid til at undersøge tingene til bunds, og vender retur med et uddybende svar. Det kan vi godt lide. Vi er sikre på at mange andelsboligforeninger ville profitere på at få sig en forsikringsmægler – og vi kan godt anbefale Assurance Partner. A/B Nyrnberggården En varsling på en 50 % præmieforøgelse på vores samlede forsikringspakke fik os til at søge efter en ekspert. Vi har benyttet os af Assurance Partner’s rådgivning lige siden. Vi har jo ikke de fornødne kompetencer til at finde ud hvilke typer af forsikringer, som dækker foreningens behov bedst muligt. For ikke at tale om hvilke krav vi kan stille til forsikringens dækningsomfang og dækningsgrad i udbudsvilkårene. Og hvordan finder vi så de forsikringsselskaber, som tilbyder den bedste løsning og dermed pris – det kræver ganske enkelt en ekspert, fortæller Dan som er formand for A/B Ryvangsgården, en mindre andelsboligforeningen i København Ø. Og Dan fortsætter: Vi er slet ikke i tvivl om at en mindre andelsboligforening som os, har behov for en forsikringsmægler. Det er en nødvendighed i et forsikringsmarked, som er så ugennemskueligt. Jeg fandt Assurance Partner på nettet, og efter en hurtig ekspedition fra deres side, stod jeg et par dage senere med et tilbud i hånden, som både gav os en bedre forsikringsløsning med en mere omfattende dækning, og så til den halve pris af hvad vi hidtil havde betalt, og det var inklusiv Assurance Partners salær. Vi slog straks til, og har siden haft et rigtig godt samarbejde med Assurance Partner. Vores erfaring med deres hjælp i forbindelse med skadeshåndtering er også upåklagelig. A/B Ryvangsgården Værdien af at have en forsikringsmægler med på sidelinjen, når der opstår skader er uvurderlig. Denne kostbare erfaring gjorde vi os i forbindelse med det store skybrud i København den 2. juli 2011. Vores ejendom fik en større vandskade og værst gik det udover de 3 erhvervslejemål, som ligger i kælderplan, fortæller Judith Mertz-Nielsen fra andelsboligforeningen ”Den Tørre Side”. Og Judith fortsætter: Ingen af medlemmerne i ejendommens bestyrelse havde erfaring, viden eller kendskab til hvordan man håndterer en sådan forsikringssag. Og da der var tale om et erstatningskrav fra vores side på meget store beløb, blev vi hurtigt enige om at indkalde en ekspert. Det viste sig til at være den helt rigtige beslutning. Vi kontaktede vores forsikringsmægler – Assurance Partner – og de bistod os gennem hele forløbet. Udover at rådgive os, hjalp de også med den konkrete kommunikation med forsikringsselskabet på vores vegne. Hjælpen har været uvurderlig og særligt da der opstod uenighed om forsikringsselskabets pligt til at betale for alle genopretningsudgifterne. Men vi vidste at vi var i sikre hænder, og det lykkedes også Assurance Partner at få forhandlet en rimelig aftale om erstatningsbeløbet på plads. Vi er ikke i tvivl om, at vi aldrig havde opnået det samme resultat uden en forsikringsmægler. Assurance Partner har sparet os MANGE penge, og gør det fortsat i deres arbejde for os. Idag hjælper Assurance Partner os med at holde styr på vores udestående forsikringsskader, og som en del af deres service checker de jævnligt forsikringsmarkedet for bedre og billigere alternativer, som dækker vores forsikringsbehov. A/B Den Tørre Side A/B Nyrnberggården
København SA/B Ryvangsgården
København ØA/B Den Tørre Side
Bestyrelsesmedlem Judith Mertz-Nielsen