Hos Assurance Partner er god service, at yde en indsats ud over det forventede. Hos Assurance Partner ønsker vi at yde en indsats ud over det forventede, det kalder vi service.

Hos Assurance Partner er god service, at yde en indsats ud over det forventede. Hos Assurance Partner ønsker vi at yde en indsats ud over det forventede, det kalder vi service.
Hos Assurance Partner tilbyder vi foreningerne en række specielle services, som gør det lettere for jer at være forsikringskunde. Før vi indgår et samarbejde tilbyder vi et gratis servicecheck af jeres eksisterende forsikringer og i forbindelse med det arbejde, identificerer vi det reelle dækningsbehov. Når vi kender jeres forsikringsbehov udbyder vi dette på forsikringsmarkedet. Vi er kritiske, når vi vælger hvilke forsikringsselskaber, vi inviterer til at afgive tilbud. Vi stiller en række krav til forsikringens dækningsomfang og dækningsgrad i udbudsvilkårene. Det gør vi, fordi alt det som står skrevet “med småt”, har stor betydning for størrelsen af din erstatning, hvis skaden sker. Og det er som bekendt for sent at vælge en bedre dækkende forsikring, når først skaden er sket.
Et samarbejde omfatter: